Activitat – orientació individual

ATENCIÓ INDIVIDUAL

 

S’ofereix una atenció personal basada en la comunicació del yuki, enfocat a acollir i assenyalar amb la major precisió possible les regions i parts concretes de la CVP (i dels seus membres) on s’ha acumulat la vitalitat i originat la TPE, la principal causa interna de la pèrdua de la salut física i del malestar psíquic.

L’orientació psíquica pretén identificar el personal desig bloquejat/inhibit de les oseis de la persona perquè recuperi el seu propi moviment espontani.

 

    He llegit i accepto la Política de Privacitat.

     

    En compliment al Reglament (UE) 679/2016 (Reglament General de Protecció de Dades) i de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, informem que les dades personals que sol·licitem en el present formulari seran incorporades a una base de dades informatitzada de titularitat de la FUNDACIÓ SEITAI BARCELONA. El titular de les dades disposa en tot moment dels drets d’accés, rectificació, supressió, limitació portabilitat i oposició, que podrà exercitar mitjançant correu electrònic a l’adreça seitaibarcelona@seitaibarcelona.com. Informem que les dades obtingudes a través del present formulari, responen a la finalitat, única i exclusiva, de poder facilitar als clients els serveis sol·licitats.

    NOTÍCIES

    TROBADA SEITAI 2025 

    Aquest cap de setmana 24 i 25 de maig, s’ha realitzat la Trobada Seitai 2025 a La Plana. Aquesta és la primera vegada que es fa un esdeveniment d’aquestes característiques. L’esdeveniment, organitzat pel grup GOTS, va comptar amb una cinquantena de participants a les diferents activitats que s’hi realitzaven.

    Institucions vinculades al Seitai com Fundació SEITAI Barcelona, Cultura Seitai Associació i Fundació Inspira Educació, donaren suport amb la seva col·laboració.

    Aquest esdeveniment que a partir d’ara pretén ser una Trobada anual, va permetre en un indret idil·lic, compartir experiències i pràctiques del Seitai amb un ambient proper i acollidor.

     1er CURS INTRODUCTORI DE LA FSB ENTRE MÈXIC I BARCELONA

    La Fundació Seitai Barcelona imparteix un Curs Introductori online y presencial els dies 17, 18 i 31 de maig i 1 de juny. Aquest Curs Introductori l’organitzen i l’imparteixen la Monitora Seitai Livier Morales, el Monitor Seitai Mauricio Hernández, presencialment des de Guadalajara (Mèxic) i les Instructores Seitai Marta Cullerés, Maite Fuertes y M. Cinta Portillo online, des del dojo de la FSB.
    Tot i que la FSB ha impartit anteriorment algun Curs Introductori online (a causa del confinament per la pandèmia) aquesta es la primera vegada que n’organitza un d’aquestes característiques. 
    Agraïm la dedicació y la col·laboració des de Mèxic de la Livier y el Mauricio, que van iniciar la seva formació Seitai gràcies a la iniciativa de les classes online, que han seguit amb constància durant quatre anys, a més dels Cursos d’Estiu que han seguit presencialment entre nosaltres.

    RETROBAMENT, AL DOJO DE LA FSB. AMB LA QUIMETA RIGAU DE MATARÓ

    Aquesta setmana passada, un grup de persones del Seitai, ens vàrem retrobar amb la Quimeta de Mataró per poder compartir unes estones amb ella i fer, també, una estona de pràctica de Katsugen. L’acte finalitzà amb un dinar de germanor.

    NOU CENTRE SEITAI A EUSKADI

    Joseba Sierra Ruiz, alumne de Katsumi Mamine Miwa, membre de la Fundació SEITAI Barcelona i membre ordinari del Seitai Kyokai del Japó, després d’onze anys de pràctica i estudi, començarà a transmetre el Seitai a Euskadi. També exposa la seva experiència al Japó en aquest document: Seitai Japón, mi historia interminable.

    EL SEITAI A LES XVI JORNADES D’INNOVACIÓ EN EDUCACIÓ INFANTIL

    En el marc del taller  “La cura de l’equip educatiu“, organitzat per l’ICE de la UAB en les XVI Jornades d’Innovació en Educació Infantil, l’equip de l’Escola Bressol Municipal La Morera de Barcelona, va exposar la seva experiència sobre el SEITAI com a eina en la cura de l’equip.

    El LENGUAJE DEL SEITAI

    “El lenguaje del Seitai” és una gravació d’una classe del Katsumi Mamine, que es va oferir en la Trobada Commemorativa el 31.03.23 i que podeu veure clicant sobre la imatge o entrant al canal de You Tube de la Fundació.

    Podeu veure la gravació de tot l’acte des d’aquest enllaç.

    PODEU VEURE EL DOCUMENTAL
    “SEITAI: Observar la vida, comprendre-la i recuperar la vitalitat”

    Ja hem tingut més de 36.000 visualitzacions. Us recomanem que no us el perdeu. El podeu trobar, al nostre Canal Youtube, en tres idiomes: català, castellà i anglès.

    Teaser SEITAI d’Igor Cortadellas

     

    PUBLICACIONS DE KATSUMI MAMINE

    Pots veure i adquirir tots els llibres disponibles de Katsumi Mamine en aquest apartat.

    També pots trobar els següents títols amb format e-book:

     -seitai, una nueva comprensión de la naturaleza humana

    -la osei y la CVP ósea

    -la osei y la CVP muscular

    S’està realitzant la tasca de digitalització de la resta de llibres. Us anirem informant a mesura que estiguin disponibles.